PPoradnik urlopowicza
Przyszłość marek marihuany Zapomina o przeszłości i podąża za zmianami
5 marca 2022
Przyszłość marek marihuany Zapomina o przeszłości i podąża za zmianami
W 2018 roku przemysł konopi indyjskich rozwija się w niesamowitym, wykładniczym tempie. IPO startują, a firmy rozpadają się, ponieważ skład i przyszłość branży w dużej mierze zależą od wczesnych lat formowania. W rzeczywistości budowa branży jest jak kształtowanie się dziecka.
Jako rodzic robisz wszystko, co w Twojej mocy, aby chronić swoje dziecko i zagwarantować mu drogę do sukcesu. Ale bez względu na to, co robisz, bez względu na to, ile szczepionek każesz im przyjąć, świat ma inne plany dotyczące bezpieczeństwa twoich bliskich.
Podobnie jak łobuzy na placu zabaw, rozwój marki marihuany ma swój własny zestaw wyzwań, gdy funkcjonuje się w rozwijającej się branży. Zmieniające się przepisy tworzą fale, podczas gdy ogromne marki poruszają się po wodach jak rekiny na tropie krwi.
Przy tak dużej niepewności... jaka jest przyszłość marek marihuany?
Porównanie marek alkoholu i tytoniu do marek marihuany
Kiedy próbuje się stworzyć tożsamość marki marihuany, pierwszym porównaniem do tej substancji jest alkohol i tytoń. Konsumenci sądzą, że to tylko kwestia czasu, kiedy Snoop Dogg i Cheech and Chong będą reklamować ich ulubioną odmianę. Jednak nie może to być dalsze od prawdy. Danny Keith, dyrektor generalny/założyciel Cannabis Club TV mówi,
"Większość osób działających w branży konopi nie rozumie, że alkohol i tytoń są czynnikami kontrolującymi sukces przemysłu konopi. Alkohol kontroluje parametry dystrybucji, podczas gdy tytoń wpływa na marketing i budowanie marki. Dokładnie z tego samego powodu, dla którego nie widzimy już Joe Camela, nie zobaczymy go również w branży konopi."
Aby uchwycić wartość na wschodzącym rynku, firmy będą musiały wykazać się kreatywnością, mówi Tim Calkins, profesor kliniczny marketingu w Kellogg School of Management na Northwestern University. Twierdzi on, że w nadchodzących latach będziemy świadkami bardzo kreatywnych działań w zakresie budowania marki. Wyobrażenia, metafory i ukryte wartości to wszystko, co marki marihuany chcą wykorzystać.
Marki zielonego wzrostu i przyszłość doświadczeń w handlu detalicznym
Stworzenie indywidualnego doświadczenia dla konsumentów marihuany będzie monumentalnym zadaniem dla każdego sprzedawcy detalicznego lub licencjonowanego producenta. Jest jednak kilka firm, które stworzyły silne fundamenty w dążeniu do tego celu. Green Growth Brands jest jedną z nich.
Green Growth Brands to zbiór współpracujących ze sobą głosów, które są naturalnie otwarte, młode w myśleniu i różnorodne w makijażu. Green Growth Brands stworzyła jedne z najlepszych marek konsumenckich na świecie. Teraz dąży do stworzenia wyróżniających się i dominujących marek w branży marihuany.
Ich celem jest zapewnienie konsumentom marihuany wyjątkowych doświadczeń i wysokiej jakości produktów, wykorzystując doświadczenie zdobyte w innych branżach detalicznych. Zespół Green Growth Brands jest zaangażowany w handel detaliczny konopiami indyjskimi, innowacje produktowe i budowanie marki.
Green Growth Brands Zbiorowe doświadczenie w handlu detalicznym
Zespół Green Growth Brands ma doświadczenie w pracy z wiodącymi markami detalicznymi, które plasują się w górnych 5% niezwykle konkurencyjnej branży detalicznej. Ich partnerzy-założyciele i zespół zarządzający sprzedażą detaliczną mają największe doświadczenie w sprzedaży detalicznej w porównaniu z jakąkolwiek inną firmą z branży konopi na świecie.
Dlaczego doświadczenie w sprzedaży detalicznej ma znaczenie dla marek konopi
Pomyśl o wrażeniu, jakie towarzyszy Ci, gdy wchodzisz do sklepu Apple lub Nike? Wszystko, od opraw oświetleniowych po półki, jest związane z marką. W przypadku zwykłego doświadczenia detalicznego, marketerzy mają za zadanie dotrzeć do szerokiej grupy konsumentów.
Jednak w przypadku marki marihuany i obecnych stygmatów,
0
0
głosowanie
Artykuł Ocena
Komentarze